Kantoor
Een eigen kantoor tussen andere gedreven ondernemers kan alleen maar inspirerend werken. Ingericht met design meubilair en voorzien van de nodige extra’s heeft u alles binnen handbereik om uw project te doen slagen.
CABALLERO | (kantoor 14) | 32m² | (1-5 pers.) |
IMAÏ | (kantoor 15) | 31m² | (1-5 pers.) |
CORNEILLE | (kantoor 16) | 22m² | (1-4 pers.) |
TINGUELY | (kantoor 17) | 20m² | (1-4 pers.) |
SOLANO | (kantoor 18) | 9m² | (1 pers.) |
In deze verhuurformule is inbegrepen
- Onthaal
- Standaard postbehandeling (bijhouden post, verwittiging aangetekende post+pakket,…)
- Een volledig ingericht kantoor: ergonomisch kantoormeubilair (verstelbaar)
- IT infrastructuur: WIFI internet (mogelijkheid kabels)
- Gemeenschappelijke print-scan- fax - en kopie service (exclusief verbruik).
- Nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming, sanitair.
- Gebruik bar en lounge
- Koffie en water
- Onderhoud
Prijzen
Onze huurprijzen zijn All inclusive (excl. btw). Onze kantoren zijn volledig ingericht met hoogwaardig en comfortabel meubilair. Verder hoeft u zich geen zorgen te maken over de bijkomende facturen. Alles is inbegrepen. Alles wordt voor u geregeld. Elektriciteit, verwarming, internet, koffie en water, kopie –scan - en fax service, wekelijks onderhoud, onthaal van uw klanten of gasten, postbehandeling.
- Kantoor 14 voor 1-5 personen (32m²): 1600 euro/maand
- Kantoor 15 voor 1-5 personen (31m²): 1600 euro/maand
- Kantoor 16 voor 1-4 personen (22m²): 1450 euro/maand
- Kantoor 17 voor 1-3 personen (20m²): 1350 euro/maand
- Kantoor 18 voor 1 persoon (9m²): 750 euro/maand
- Kantoor voor 20 personen (LOFT 120m²): 4000 euro/maand
Mogelijkheid tot
- Eigen telefoonnummer en -toestel
- Telefoonpermanentie en berichtenservice
- Catering